Szukaj na tym blogu

Modlitwa poranna


Modlitwa ta jest również dostępna w tych językach: angielski - hiszpański.

Boże, ja decyduję rozpocząć ten dzień z tobą.

Przychodzę do obecności Boga Wszechmogącego. Ofiaruję Ci chwałę i wdzięczność. Proszę przyjmijcie moje modlitwy jako przyjemny aromat w Twojej obecności.

Chwalę Cię mój Boże. I ukorzyć się w Twojej obecności. Szukam Twojej pomocy. Wiem, że jesteś ze mną dając mi swoje zbawienie na ten dzień.

Duch Boży, dzisiaj będę posłuszna z instrukcjami. Proszę mi pomóc, aby wypełnić wolę Ojca.

Dziś będzie początkiem moich najlepszych dni.

Wstanę ten dzień, aby stworzyć coś nowego, pięknego i użytecznego. Każdy będzie z niego korzystać. Zrobiłeś to w genezie i będę naśladować swoją pracę.

Dziś będę wypełniał swoje działania ze wszystkich sił mi dałeś. I będzie skuteczny, zaangażowany i profesjonalny.

Boże, nie bój się robić to, co o mnie. Proszę, pokonać moich wrogów, bo jestem posłuszny Ciebie.

W imię Jezusa będę osiągnąć sukces. Będę maszerować wygrać swoje walki.

Wybacz mi, jeśli byłem zbuntowany.Ostatnią rzeczą, jaką chcę to sprowokować gniew przeciwko mnie i mojej rodziny.

Przebaczam tym, którzy mnie obrazili. Daj mi szansę, a ja rozwiązać moje problemy z innymi ludźmi.

Pomóż mi zdobyć zaufanie innych ludzi. Każdy musi mówić dobrze o mnie.

Panie daj mi swój przepis. Proszę używać wszystko i wszystkich do mnie błogosławi.

Dziś zdecyduję się wyeliminować z mojego życia wszystkie grzechy. Będę żyć w świętości. Pokaż mi swoją chwałę, swoje znaki i cuda.

Muszę być po twojej stronie. Chcę żyć w ciągłym zwycięstwa. Boże, wiem, że można zrobić wielkie rzeczy w moim życiu.

Panie, proszę wysłać dziś wieczorem potężny anioł. Poprowadź go do usunięcia wszystkich przeszkód z mojej drogi.

Jutro wstaję, wywyższy cię na swoje wielkie zwycięstwa. Ogłaszam, że jutro moje oczy ujrzą zbawienie w moim życiu.

Zobowiązuję przyjść do obecności co rano. Ja dziękuję i chwalić ty na swoje wielkie miłosierdzie.

W imię Jezusa,

... Amen!

_________________________________

Jestem szczęśliwy, że modlił się "Modlitwa poranna"!

Teraz zapraszam do innego modlitwę. To jest najważniejsza modlitwa.
Ta modlitwa skorzystają swoją wieczność.

Proszę poniższy link:

Modlitwa zbawienia


_________________________________

Modlitwa poranna. Co sądzisz o tej modlitwie?

Proszę zostawić swój komentarz poniżej.

Dziękujemy!

Inspirowane na tych wersetach Biblii: Rodzaju 1:5-31 - Rodzaju 26:31 - Rodzaju 28:18 - Wyjścia 7:15 - Wyjścia 8:20;23 - Wyjścia 9:5 - Wyjścia 17:9 - Wyjścia 30:7;33 - Wyjścia 34:2 - Wyjścia 34:4 - Jozuego 3:5 - Jozuego 7:13 - Jozuego 8:10 - Jozuego 11:6 - Jozuego 22:18 - 1 Samuela 11:9 - 1 Samuela 17:20 - 1 Królewska 17:6 - 2 Królewska 7:1 - 2 Królewska 19:35 - 1 Kronik 23:30 - 2 Kronik 20:17 - Rut 2:7
Biblia - obrazy: Baker plaża

2 komentarze:

  1. istnieją błogosławieństwa w modlitwa poranna do ducha świętego

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostawić pytanie czy dobry i konstruktywny komentarz tutaj.