Szukaj na tym blogu

Modlitwa o Dobrą Pracę


Modlitwa ta jest również dostępna w tych językach: angielski - hiszpański.

Miłosierny Boże, ukorzyć się wam.

Przepraszamy za wszelkie nieposłuszeństwo i przestępstw przeciwko tobie. Przyznam, że nie udało. Wybacz mi.

Proszę daj mi mądrość. Potrzebuję cię.

Nie pozwalaj innym kraść owoce mojej pracy. Nie chcę popadać w przekleństwo.

Zrobić prawdziwą sprawiedliwość pracownika. Wielu właścicieli firm są nieuczciwe. Oni odważyli się ogień pracownika z pustymi rękami.

Są szefowie, którzy traktują pracowników z okrucieństwa. Gwałt z ciężkiej pracy. Oni dbają tylko za to, co im służyć. Nie obchodzi ich dla innych. Proszę zapisać mnie od nich.

Zniewolenie i obraźliwych pracy są straszne. Nie pozwól mi żyć gorzkie życie z powodu złej pracy.

Słuchaj z miłosiernego serca. Zobacz, jak duży nacisk jest nałożony na pracowników. Proszę dostarczyć mi. Wybaw nas !.

Ale też trzeba być doskonałym profesjonalistą. Daj mi umiejętności, aby stworzyć wspaniałe dzieła. Wiem, że błogosławieństwo da mi sukces.

Zapewniam was, że ...

- Będę pomagać ludziom, którzy potrzebują jedzenia do jedzenia;

- Będę hojny dla innych z moim błogosławieństwem;

- Nie nalicza odsetki do moich braci w wierze;

- Nigdy nie będę nikogo prosić, aby powrócić, co dobrowolnie dał im;

- Będę pożyczał wielu ludzi. Ale ja już nie pożyczać od nikogo.

Proszę, pobłogosław mnie. Proszę was z całego serca. Twoje błogosławieństwo będzie prosperować moją pracę, moją rodzinę, moje rzeczy i moją przyszłość.

Otwórz niebiosa. Otwórzcie wasze hojne skarby. Wlej deszcz błogosławieństw na mnie. Pozwólcie, że otrzyma je dzisiaj.

Pozostawić swój dobrobyt na moich oszczędności, dzieło moich rąk i ziemi mi dałeś.

Będę posłuszny Ciebie. Będę śledzić swoje przykazania. Twój przykład życia jest mój sposób na życie.

Pracowałeś sześć dni, a siódmego dnia odpoczął. Zrobię to samo.

Pomóżcie mi zebrać rodzinę i cieszyć się razem z nimi. Będziemy chwalić Cię za owoce mojej pracy. My dziękujemy za błogosławieństwa, które nam dali.

W imię Jezusa,

Amen.

________________________________

Jestem szczęśliwy, że modlił się "Modlitwa o Dobrą Pracę"!

Teraz zapraszam do innego modlitwę. To jest najważniejsza modlitwa.
Ta modlitwa skorzystają swoją wieczność.

Proszę poniższy link:

Modlitwa zbawienia


________________________________

Modlitwa o Dobrą Pracę. Co sądzisz o tej modlitwie?

Proszę zostawić swój komentarz poniżej.

Dziękujemy!

Inspirowane na tych wersetach Biblii: Rodzaju 3:17 - Rodzaju 31:42 - Wyjścia 1:11;13-14 - Wyjścia 20:10 - Wyjścia 36:2 - Kapłańska 23:3 - Powtórzonego Prawa 12:7;18 - Powtórzonego Prawa 14:29 - Powtórzonego Prawa 15:10 - Powtórzonego Prawa 23:20 - Powtórzonego Prawa 24:19 - Powtórzonego Prawa 26:7-8 - Powtórzonego Prawa 28:12;33 - Powtórzonego Prawa 30:9
Biblia - obrazy: Pracę

1 komentarz:

  1. Wpisz tutaj nazwę zadania, które ma. Niech inni pomagają modlić się za niego.

    Zapraszamy również dodać motywacyjne wiadomości. Porady dla osób poszukujących pracy. Biblijne wersety.

    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń

Proszę zostawić pytanie czy dobry i konstruktywny komentarz tutaj.