Szukaj na tym blogu

Modlitwa zbawienia

Modlitwa ta jest również dostępna w tych językach: angielski - hiszpański.


Modlitwa zbawienie jest prawdopodobnie najważniejszą modlitwą. Powinniśmy nazwać nr 1 modlitwa.

Ta modlitwa pomoże Ci rozpocząć relację z Bogiem. Z tej modlitwy będzie:

- Przyjmij, że Bóg cię kocha,
- Przyjmij, że jesteś grzesznikiem,
- Przyjmij Go o przebaczenie grzechów,
- Jego planu zbawienia Accept dla życia,
- A, przyjąć Jezusa Chrystusa jako swojego Zbawiciela.

Módlmy się:

"Boże, to jest mój pierwszy modlitwa do Ciebie. Robię to, ponieważ cię potrzebuję.

Zgadzam się, że jestem grzesznikiem. Nie jestem częścią rodziny. Jeśli umrę dziś, moje życie zostaną utracone na zawsze. Nie chcę tego. Chcę swoje życie wieczne.

Biblia mówi, że mnie kochasz. Dałaś życie swojego syna. To była ofiara, aby mnie ocalić. Jezus umarł za mnie.

Nie mogę zrozumieć tę ofiarę. Dlaczego kochasz mnie tak bardzo?

Teraz przychodzę do was z pokornym sercem.

Akceptuję swoje zbawienie. Przyjmuję twoje wybaczenie moich grzechów. Wyznaję, że Jezus Chrystus jest Panem mojego życia. On jest moim jedynym zbawicielem. Wierzę, że Duch Święty wzbudził Jezusa z martwych.

Za to wszystko, teraz głosić, że jestem zbawiony. Mam prawo być dzieckiem Ojca niebieskiego. I teraz należy do rodziny. I stać się dziedzicem wszystkich błogosławieństw.

Dziękuję Bogu. Dziękuję Jezusowi. Dziękujemy Duch Święty.

Amen."


Gratulacje !!!

Właśnie modlił się modlitwą zbawienia. Jesteś teraz częścią rodziny Bożej. On jest ojcem i jesteśmy braćmi.

Biblia naucza, że istnieje wiele błogosławieństwa czekają na Ciebie. Wszystko co musisz zrobić, to przeczytać je i wierzą. Bóg jest w stanie dać pełnego sukcesu w życiu.

Zachęcam do przyłączenia się do grupy osób, które kochają Boga. Studiować Biblię z nimi. Dowiedz się wszystkie korzyści, przywileje, prawa i obowiązki, które masz w rodzinie Bożej.

Wypełnienie niniejszej ankiety i będzie:

- Błogosław swoje życie, kiedy modlę się za moich czytelników,
- Pomóż znaleźć zasoby wiedzieć więcej o Bogu, a
- Powiadomimy Cię, kiedy publikuje nowe modlitwy.



Wreszcie, w przypadku, gdy są ciekawi, skąd mam te linie się modlić? Pozwólcie, że podzielę się z wami wersetów biblijnych, które zainspirowały tę modlitwę zbawienia.

- Jana 1:12 "Lecz którzykolwiek go przyjęli, dał im tę moc, aby się stali synami Bożymi, to jest tym, którzy wierzą w imię jego. ".

- Jana 3:16 "Albowiem tak Bóg umiłował świat, że Syna swego jednorodzonego dał, aby każdy, kto weń wierzy, nie zginął, ale miał żywot wieczny".

- Rzymian 3:23 "Albowiem wszyscy zgrzeszyli i nie dostaje im chwały Bożej".

- Rzymian 5:8 "Lecz zaleca Bóg miłość swoję ku nam, że gdy jeszcze byliśmy grzesznymi, Chrystus za nas umarł".

- Rzymian 6:23 "Albowiem zapłata za grzech jest śmierć; ale dar z łaski Bożej jest żywot wieczny, w Chrystusie Jezusie, Panu naszym".

- Rzymian 10:9 "Że jeźlibyś usty wyznał Pana Jezusa i uwierzyłbyś w sercu twojem, że go Bóg z martwych wzbudził, zbawiony będziesz".

- Efezjan 2:8-9 "Albowiem łaską jesteście zbawieni przez wiarę, i to nie jest z was, dar to Boży jest; Nie z uczynków, aby się kto nie chlubił".

Dziękujemy za daleko czytając to!

________________________________________

Modlitwa zbawienia. Co sądzisz o tej modlitwie?

Proszę zostawić swój komentarz poniżej.

Dziękujemy!

źródło: Biblia - obrazy: modlitwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę zostawić pytanie czy dobry i konstruktywny komentarz tutaj.