Szukaj na tym blogu

Modlitwa o dobrą żonę


Modlitwa ta jest również dostępna w tych językach: angielski - hiszpański.

Wielki Bóg miłości,

Proszę o pomoc. Proszę mnie posłuchać.

Przyjmuję do wiadomości, że nic nie wiedzą o prawdziwej miłości. Potrzebuję twojej mądrości.

Szukałam odpowiedniej kobiety. Nie ją znalazł.

Boże, tylko wiesz, wszyscy. Wiesz, kto będzie idealną żoną dla mnie. Pomóż mi znaleźć cnotliwe kobiety.

Sytuacja ta powoduje ucisk i ból w mojej duszy.

Proszę doprowadzić mnie do niej. Pomogłeś Izaaka znaleźć Rebekę. Pomogłeś Jakuba spotkać Rachel. Prowadź mnie zbyt !.

Rozumiem też, że muszę zrobić mój udział. Muszę stać się człowiekiem w zależności od obrazu. Wiem, że będę wtedy otrzymać błogosławieństwo.

Modlę się za żonę; i obiecuję ci, że ...

- Będę cierpliwie czekać na nią.

- Zawsze będę okazywać czułość.

- Będę gotów wybaczyć i przywrócić.

- Nie będę ją zignorować. Zawsze będę jej słuchać.

- Będę łaskawy dla niej. Nieskory do gniewu i bardzo łaskawy.

- Nie ma sprawy na co dzień z innymi kobietami. Wiem, że będą one odwrócić moje serce z dala od mojej żony.

Moja miłość będzie jej towarzyszył. Będzie ona trwać przez całą drogę.

Moja miłość do niej zawsze będzie stała.

Moja miłość do niej dotrze niebiosa.

Przymierze moje pozostanie wierny.

Moje pocałunki będzie ją zadowolić.

Ona mi zaufać.

Nasza miłość będzie przekraczać innych przyjemności w życiu.

Pomóż nam rozwijać stabilne miłość. Pomóż nam praktykować przebaczenie.

Pomóż nam wyeliminować wzajemne przestępstw. Chcę miłości, a nie nienawiści.

Nie jestem doskonały człowiek. Ale modlę się, że nigdy nie będą mnie nienawidzić.

Trudne czasy mogą przyjść. Nie pozwól nam rozdzielić od siebie.

Chcę być taki jak ty Jezusa. Chcę być pierwsza pomoc, gdy jej potrzebuje.

Boże, chcę być odważny człowiek, który potrafi szanować.Mąż podziwia.

Modlę się, że nigdy nie odmówi mi swoją miłość i wierność.

Błogosławię ją za kogoś, kto wspiera mnie w mojej pracy.

Błogosławię ją tak, aby mogła się rozwijać moją miłością.

Błogosławię jej stać żona, która troszczy się o nas.

Błogosławię jej pozostanie piękna kobieta.

Oświadczam, że tylko jej miłość zadowoli mnie przez cały czas.

Boże, błogosław nas. W ten sposób możemy cieszyć się urokami miłość na zawsze.

Pobłogosław nas, aby utworzyć rodzinę. Daj mi mądrość i miłość, aby to możliwe.

W imię Jezusa,

Amen.

____________________________________

Jestem szczęśliwy, że modlił się "Modlitwa o dobrą żonę"!

Teraz zapraszam do innego modlitwę. To jest najważniejsza modlitwa.
Ta modlitwa skorzystają swoją wieczność.

Proszę poniższy link:

Modlitwa zbawienia


____________________________________

Co sądzisz o tej modlitwie?

Proszę zostawić swój komentarz poniżej.

Dziękujemy! 

Modlitwa o dobrą żonę, inspirowane na tych wersetach Biblii: Rodzaju 1:26 - Rodzaju 24 - Rodzaju 29 - 1. Królewska 11:1-2 - 1. Kronik 16:34 - Psalmów 13:5 - Psalmów 25:6-7 - Psalmów 31:3;7 - Psalmów 33:22 - Psalmów 36:5 - Psalmów 52:8 - Psalmów 57:10 - Psalmów 63:3 - Psalmów 85:7 - Psalmów 86:17 - Psalmów 89:28;33 - Psalmów 90:14 - Psalmów 92:2 - Psalmów 94:18 - Psalmów 103:8 - Psalmów 119:149 - Psalmów 132:10 - Psalmów 136:4-9;12-18;23 - Przysłów 5:19 - Przysłów 7:18 - Przysłów 10:12 - Przysłów 15:17 - Przysłów 17:9 - Koheleta 9:1 - Pieśń nad pieśniami 1:2;7
Biblia - obrazy: żonę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę zostawić pytanie czy dobry i konstruktywny komentarz tutaj.