Szukaj na tym blogu

Modlitwa o Męża


Modlitwa ta jest również dostępna w tych językach: angielski - hiszpański.

Bóg Miłości,

Podnoszę moją modlitwę do Ciebie.

Proszę mi pomóc znaleźć dobrego męża.Człowiek, którego mogę kochać bez zastrzeżeń.Człowiek, który pokocha mnie tak naucza Biblia.

Nie chcę tracić czasu z przypadkowym.

Chcę połączyć się z człowieka Bożego. Tysiąc pokolenia będą pochodzić z nas. Wszystkie z nich będą błogosławione dzieci.

Biblia mówi, że uczynił człowieka zależności obraz i podobieństwo. Proszę dać mi męża, który zachowuje się jak swojego prawdziwego syna.

Modlę się, że ...

On będzie dobrym słuchaczem.

On będzie miły.

On zawsze będzie gotowa mi pomóc, kiedy go potrzebujesz.

Nigdy nie odmówi mi swoją miłość, ani nie jego lojalność przymierza.

On będzie w stanie mi wybaczyć, jeśli mi się nie uda.

Nie będzie podane do spraw mężczyzna romantyczny z innymi kobietami. Król Salomon nie powiodło się w ten sposób, a jego serce zostało przekazane z tobą.

On zawsze zachować swoją stałą miłość. On zachować jego wiernego przymierze ze mną.

On będzie łaskawy i miłosierny mąż. On będzie człowiek, nieskory do gniewu.

On będzie człowiek, który wie, jak walczyć w życiu. Uda nam się.

On zawsze pamiętać, aby pokazać mi jego czułości i miłości.

Jego miłość jest dla mnie pociechą w trudnych momentach życia.

Jego troska zmotywuje mnie do dalej.

Jego miłość dotrze do niebios.

Jego miłość na całe życie.

Jego miłość nigdy się nie skończy.

Boże, proszę mi pomóc rozbudzić moje zainteresowanie we wszystkich swoich projektach i działaniach. Chcę, żeby wiedział, że jestem jej prawdziwym partnerem w życiu.

Pomóż mi mówić dobrze, jak bardzo mnie kocha.

Ogłaszam, że ...

- Tylko Jego miłość będzie mnie zaspokoić.

- Jego miłość będzie mi śpiewać z radości.

- Ja będę w stanie zaufać w Jego miłości.

- Będę radować się Jego miłości mimo bólu i cierpienia w życiu.

- Będę się żona delikatne, urocze i piękne oczy. Moja miłość z pewnością uwiedzie go przez cały czas.

- Będziemy żyć kochając siebie w czasach obfitości i niedostatku.

- Będę rozwijać się u jego boku podczas życia pewni swojej miłości.

- Jego miłość do mnie będzie lepiej niż życie.

I razem będziemy pić kielicha miłości.

... Amen

_____________________________

Jestem szczęśliwy, że modlił się "Modlitwa o Męża"!

Teraz zapraszam do innego modlitwę. To jest najważniejsza modlitwa.
Ta modlitwa skorzystają swoją wieczność.

Proszę poniższy link:

Modlitwa zbawienia


_____________________________

Co sądzisz o tej modlitwie?

Proszę zostawić swój komentarz poniżej.

Dziękujemy! 
Modlitwa o Męża; inspirowane na tych wersetach Biblii: Księga Rodzaju 1:26 - Księga Wyjścia 20:6 - Księga Liczb 6:25 - Księga Liczb 14:19 - Księga Powtórzonego Prawa 10:18 - 1 Księga Królewska 11:1-2 - 1 Księga Kronik 16:34 - Księga Hioba 10:12 - Księga Psalmów 21:7 - Psalmów 25:6;7 - Psalmów 31:7 - Psalmów 36:5 - Psalmów 52:8 - Psalmów 63:3 - Psalmów 85:7 - Psalmów 86:17 - Psalmów 89:28;33 - Psalmów 90:14 - Psalmów 92:2 - Psalmów 94:18 - Psalmów 101:1 - Psalmów 103:8 - Psalmów 119:76;149 - Psalmów 130:7 - Psalmów 136:5-9;12-25 - Księga Przysłów 5:19 - Przysłów 7:18 - Przysłów 15:17 - Przysłów 17:9 - Pieśń nad pieśniami 1:2;7 - Biblia - obrazy: Męża

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę zostawić pytanie czy dobry i konstruktywny komentarz tutaj.