Szukaj na tym blogu

Modlitwa o Pieniądze


Modlitwa ta jest również dostępna w tych językach: angielski - hiszpański.

Bóg nieba i ziemi,

Absolutna właścicielem wszystkich złota i srebra. Wzywam za pomoc w moich finansów.

Panie, proszę pomnożyć produkt mojej pracy. Muszę zapłacić moje długi i żyć z godnością.

Chciałbym dziedziczą właściwości do moich dzieci, w przyszłości.

Zdaję sobie sprawę, że dobre i złe czasy będą mogli skorzystać wszyscy. Wyznaję, że potrzebuję cię!

Pomóż mi być mądry i rozważny we wszystkich przedsiębiorczości.

Daj mi:

- Inteligencja studiować i uczyć się. Muszę zrozumieć, jak zarządzać i inwestować.

- Twoja mądrość. Muszę być w stanie odrzucić pieniądze, gdy nie jest to dla mnie dobre.

- Możliwość zrobienia uczciwego biznesu. Nie chcę, aby hańba cię.

Bóg, zasługują doskonałe sługi. Chcę być zdolne do wytwarzania podwójną średnią.

Chcę być skuteczne we wszystkich przedsięwzięciach. Twoje zaufanie do mnie wzrośnie. Jesteś końcu uwierzcie mi więcej, niż pierwotnie dał mnie.

Nie będzie zależeć od ceny. Nauczyłeś do Twoich uczniów. Jestem twoim uczniem teraz.

Tylko twoja mądrość da mi życie. Pieniądze nie będzie.

Nie chcę zachowywać się jak pochlebcy. Nie wymówek, aby uzyskać pieniądze od innych.

Pomóż mi zrozumieć, że ...

- Pieniądze nie jest moim przyjacielem.

- Nigdy nie powinien kochać pieniądze. Papier nie może nasycić duszę.

- Miłość do pieniędzy jest źródłem wszelkiego zła.

Ludzie, którzy pożądają pieniędzy są przekazywane od Ciebie. Wiele złego się stało z tymi ludźmi.

Boże, zachowaj mnie od preferując pieniędzy więcej niż ty.

Jeden z twoich uczniów zdradzony za 30 srebrników. Następnie popełnił samobójstwo.

Zachowaj mnie od złej reputacji.Reputacja osoby, która kocha pieniądze.

Zamiast tego będę używać pieniądze wywyższać cię. Pomogę z budową i utrzymaniem swojej świątyni. W miejscu, gdzie twoje imię jest czczony. Będzie wywyższony pośród społeczeństwa.

Bóg, obiecuję ci, że ...

- Wrócę pieniądze, jeśli otrzymam więcej niż powinienem. Nie będę trzymać pieniądze, które należą do kogoś innego.

- Nie będę kochać pieniędzy. Będę zadowolony z tego, co mam. Obiecałeś mi; "Nigdy nie opuszczę cię ani nie opuszczę".

- Nie będę pracować jako lichwiarz. Nie będę się zachowywać jak lichwiarz z moich braci i sióstr. Nie pobieramy im zainteresowanie.

- Zawsze będę opłacić robotników na koniec każdego dnia. Nie chcę im iść z płaczem do Ciebie. Nie chcę być przekonani o grzechu przeciwko nim.

- Ja nigdy nie przyjmuje pieniędzy ranić ludzi. Znacznie mniej wobec ludu Twego, Izraela.

- Nie przyjmę nieuczciwie pieniądze. Wiem, że wkrótce skończy.

- Nie będę przyjmować łapówki jakiegokolwiek rodzaju.

- Nie będę przekupić sędziów i władz.

- Nie będę prostytucji moje ciało. Nie będę uzyskania zysków z prostytucji. Nie dam ci oferty z tych zysków.

Już mi wiele błogosławieństw. Wiem, że dasz mi więcej. Będę dbać o nich z wierności.

Proszę mi pomóc uporządkować finanse. Chcę, aby móc dzielić się z innymi.

Chcę być taki jak ty Panie. Ktoś w stanie pomnożyć błogosławieństwa. W stanie zaspokoić głód tłumów.

Chcę być pomocnikiem innym. Nie powinno być potrzebujących w mojej społeczności.

Będę służyć ludziom z miłością. Nie dla pieniędzy.

Nie będę już się wyniosły. Teraz pokornie powiedzieć: "Bóg pozwoli, będę się uda!"

W imię Jezusa,

Amen.

____________________________

Jestem szczęśliwy, że modlił się "Modlitwa o Pieniądze"!

Teraz zapraszam do innego modlitwę. To jest najważniejsza modlitwa.
Ta modlitwa skorzystają swoją wieczność.

Proszę poniższy link:

Modlitwa zbawienia


____________________________

Co sądzisz o tej modlitwie?

Proszę zostawić swój komentarz poniżej.

Dziękujemy! 

Modlitwa o Pieniądze; inspirowane na tych wersetach Biblii: Rodzaju 43:12 - Wyjścia 22:25 - Kapłańska 25:36-37 - Powtórzonego Prawa 23:17-19 - Powtórzonego Prawa 24:15 - 2 Królewska 4:1-7 - 2 Królewska 5:26-27 - 2 Królewska 12:5;14 - Psalmów 15:5 - Przysłów 13:11 - Przysłów 17:16 - Przysłów 19:14 - Koheleta 5:10 - Koheleta 7:12 - Koheleta 9:11 - Micheasza 3:11 - Aggeusza 2:8 - Mateusza 27:5 - Marka 6:8;37 - Łukasza 14:28 - Łukasza 16:14 - Łukasza 19:13;16;24 - Dzieje Apostolskie 4:34 - 1 Koryntian 16:2 - 1 Tesaloniczan 2:5 - 1 Tymoteusza 3:3 - 1 Tymoteusza 6:10 - Hebrajczyków 13:5 - Jakuba 4:13 - 1 Piotra 5:2 - Judy 1:11 Biblia - obrazy: Pieniądze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę zostawić pytanie czy dobry i konstruktywny komentarz tutaj.